PDA

Zobacz pełną wersję : Spolszczenie HD 2 Rom 3.14 Problem



Sideswipe
27.12.11, 12:39
Witam !
Parę godzin temu wgrałem nowy ROM 3.14. Wszystko się udało, następnie chciałem wgrać spolszczenie, więc pobrałem ze strony sunnysoft, podłączyłem telefon poprzez Active Sync włączyłem plik exe o nazwie Extpkg_Setup, wcisnąłem next i pojawia mi się "program przestał działać"( mam windows 7), a następnie wyświetla mi się komunikat: "Package Version is not larger than the one in your device !". Póxniej windows mi wyświetla: "Ten program może nie być zainstalowany poprawnie". Macie jakieś pomysły, bo ja jestem zielony w tych sprawach :)

Vinrael
27.12.11, 13:59
Spróbuj odpalić jako administrator. Ewentualnie w trybie zgodności z np. Windą XP SP3.

Sideswipe
27.12.11, 14:46
Dzięki Wielkie !!! Zainstalowałem na Windows Xp :)

rubin299
10.01.12, 11:30
:'( a mi niedziała spolszczenie w kompie niezawodny - win xp prof
- juz zmieniałem tryby zgodnosci i NIC
- prubowałem z tej strony pliki z wydłubanymi cabikami NIC
- telefon pochodzi z francji jakis p/n niezgodny tego sie dowiedzałem z forów ale co to jest jak to zmienić nie wiem
- ciagle ten sam alert ze spolszczenie nie jest do tej wersji romu tzn 3.14 z sunnysoft'u
- skończyło sie na załadowaniu romu najlepszego w/g mnie kucharza Bysia :) jest po polsku udało mi sie nareszcie
P.S. swoja droga jak to jest ze jego romy zawsze działaja ...?

maniek9611
10.01.12, 11:53
a mi niedziała spolszczenie w kompie niezawodny - win xp prof
- juz zmieniałem tryby zgodnosci i NIC
- prubowałem z tej strony pliki z wydłubanymi cabikami NIC
- telefon pochodzi z francji jakis p/n niezgodny tego sie dowiedzałem z forów ale co to jest jak to zmienić nie wiem
- ciagle ten sam alert ze spolszczenie nie jest do tej wersji romu tzn 3.14 z sunnysoft'u
- skończyło sie na załadowaniu romu najlepszego w/g mnie kucharza Bysia jest po polsku udało mi sie nareszcie
P.S. swoja droga jak to jest ze jego romy zawsze działaja ...?