PDA

Zobacz pełną wersję : [ROZWIĄZANY] Zmiana kernela i podkręcanie procesora



kamilpotok
30.12.11, 20:05
Witam!
Szukając dzisiaj kernela pozwalającego podkręcić mój procesor do 1,5Ghz wypróbowałem około 10 kerneli i wyszło na to że tylko z jednym z nich chodzi prawidłowo mój android. Przy innych w ogóle nie chce się uruchamiać.
Jest to kernel z tego tematu:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1408237
Nie znam się na tym za bardzo więc mam pytanie. Czy znacie jakiś kernel który pójdzie u mnie i będzie można podkręcić procesor? Lub czy ktoś może chociaż mnie pokierować trochę?
Posiadam rom: HyperDroid-CM7-magldr-5.5.2-killer-koala
wersja radia: 2.15 jak się nie mylę

Wcześniej mogłem podkręcić procesor do 1190 w ustawieniach cyanogenmod, a teraz nic nie mogę tam zmienić, po prostu jest informacja że tak jest ustawiona maksymalna częstotliwość, oczywiście w aplikacji SetCPU mogę ustawić od 128 do 1190.

Proszę czytać regulamin

Jeżeli chodzi o poprzedni temat to przepraszam. Był w złym dziale więc napisałem tutaj.

kamilpotok
02.01.12, 20:30
Poradziłem sobie ;]
Temat do zamknięcia!

Rozwiązaniem był Dorimanx Kernel for HD2

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1322639
Z tego co zdążyłem wyczytać to jest to kernel uniwersalny do hd2.
Dzięki temu kernelowi można podkręcić procesor do 1.61, chociaż ja mam 1300 i mi w zupełności wystarczy ;]
Mam ten kernel od kilku dni i na razie nie ma żadnych problemów ;]

Kolejne upomnienie REGULAMIN, zewnętrzne linki kodujemy

Vinrael
02.01.12, 20:37
Dzięki temu kernelowi można podkręcić procesor do 1.61, chociaż ja mam 1300 i mi w zupełności wystarczy ;]


Takie pytanie: a standardowe 1 GHz w czym nie wystarczało? ;P

kamilpotok
02.01.12, 21:31
Czasami były przycinki menu, i do gier, ale te gry i tak nie bardzo chcą współpracować, dokładnie chodzi o gta3, ale czytałem że da się przerobić żeby na hd2 działało bez zwiech.

@Edit