PDA

Zobacz pełną wersję : Nie słyszę rozmówcy w słuchawce telefonu pomimo, że jest sprawna



tutko
07.01.12, 13:12
Potrzebuję pomocy z moim HD2...
Nie słyszę rozmówcy w słuchawce, nie jest to awaria słuchawki bo gdy wybiorę jakiś bzdurny numer(np: 7575775) to automat Orange gada(co słyszę na głośnomówiącym)o za krótkim numerze, w słuchawce nie słychać nic poza... 3-krotnym "bip" na koniec gadki automatu...
Dodam, że co jakiś czas mi to się przytrafia. Nie pomaga restart, reset. Ostatnio miałem kilka miesięcy spokoju. Teraz gdy chcę go sprzedać, znowu się to dzieje.
O CO CHODZI? Proszę o pomoc
Wgrany Win Mob 6.5 i jakaś nakładka("Sztywny Leon" czy cóś...).
Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o GSM...

maniek9611
07.01.12, 13:31
Teraz gdy chcę go sprzedać, znowu się to dzieje.

Wrzuć oryginalny Stockowy rom skoro i tak chcesz go sprzedać. Powinno pomóc, jest na blogu i u nas na forum!

tutko
07.01.12, 14:21
Wrzuć oryginalny Stockowy rom skoro i tak chcesz go sprzedać. Powinno pomóc, jest na blogu i u nas na forum!


Dziękuję za szybką odpowiedź.
Jestem totalnym laikiem. Boję się samodzielnie zmieniać system czy wgrywać inne Romy.
Liczyłem na to, że ktoś miał podobny problem i zna sposób na przywrócenie normalności w moim HD2.

Smogg
07.01.12, 14:37
Jestem totalnym laikiem. Boję się samodzielnie zmieniać system czy wgrywać inne Romy.
Liczyłem na to, że ktoś miał podobny problem i zna sposób na przywrócenie normalności w moim HD2.


To skąd masz Sztywnego Leona? Stocka wrzucasz tak samo, jak każdy inny custom :)

Jeśli nie dzieje się to zawsze, to może być to winą sieci - ostatnio miałem tak, że na kilku telefonach w Orange nie dało się nigdzie dodzwonić - nawet jeśli połączenie trwało, to czy to SGS+, czy DHD, czy moja Sensacja słychać było głuchą ciszę w słuchawce... wszystkie te telefony są w orange, więc to ponownie na tą sieć kilka k**ew poleciało ;)

tutko
07.01.12, 17:37