PDA

Zobacz pełną wersję : problem z instalacja andka na hd2



thorin00
30.03.12, 23:46
witam

postanowiłem zainstalować androida CoreDroid GB 2.3.5 V3.7 & Froyo 1.8 [SENSE 3.5] (ze stronki [20 FEB][MAG] HD2 CoreDroid GB 2.3.5 V3.7 & Froyo 1.8 [SENSE 3.5][FAST|SMOOTH]ONLINE! - xda-developers (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=926507) ). wydaje mi się że wszystko zrobiłem ok, jednak po instalacji po uruchomieniu hd2 pojawiło się logo coredroid i na tym się skończyło (czekałem ponad pół godziny jednak nie się nie zmieniło). nie bardzo znam angielski i nie wiem czy o czymś nie zapomniałem, proszę o informację co muszę zainstalować i w jakiej kolejności.

ps nie znam się na androidach, wybrałem tą wersję ponieważ była najbardziej popularna. może doświadczeni forumowicze polecą coś innego?, jaki jest najlepszy wybór dla hd2 (to jest wersja z pamięcią 512mb), na co zwrócić uwagę wybierając andka, co dodatkowo warto zainstalować?

z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam
krzysiek

kasier
31.03.12, 01:48
Odwołuję do mojego podpisu best hd2 android, co do wersji jaką ty wybrałeś niestety nie jestem w stanie pomóc

KurczaQ
31.03.12, 12:06
Miałem ten ROM, wgraj kernel dorimanx po instalacji tego romu :)
Po parunastu resetach serio ładnie pracuje x)

Tapanięte Lwem :)

Vinrael
31.03.12, 13:31
[OT]
Chicken, dochodzę do wniosku, że Twój telefon jest niefartowny ;D
GTA3 - działa źle, za to u mnie poprawnie
PRJ - twierdzisz, że jest niedopracowane, u mnie za to i u reszty użytkowników działa wspaniale... ;D

KurczaQ
31.03.12, 17:23
Kupiłem go od Smogga xD hahaha a co do gta muszę zmienić partycie ext iwgram na cm7. 2 :)

Tapanięte Lwem :)




---------- Dodano 14:23 ----------


[OT]
Chicken, dochodzę do wniosku, że Twój telefon jest niefartowny ;D
GTA3 - działa źle, za to u mnie poprawnie
PRJ - twierdzisz, że jest niedopracowane, u mnie za to i u reszty użytkowników działa wspaniale... ;D

To jak masz ustawione ogólnie, rom etc?