PDA

Zobacz pełną wersję : Sensation_Android 4_problemy z danymi komórkowymi i częścią aplikacji.



Mr_Hide
24.05.12, 11:12
Witam wszystkich. :) (Mój pierwszy post tutaj.)
Problem mam następujący:

1. Po aktualizacji Androida do ver. 4.0 przestała się uruchamiać transmisja danych komórkowych. Teoretycznie powinna sie włączyć, jak wskazuje stan przycisku na ekranie głównym, ale jak przychodzi do próby połączenia np. z pocztą czy Netem, to żadna transmisja pakietowa nie rusza.
Po WiFi - bez problemu.

2. Część aplikacji stała się niedostępna - zatrzymana przez system. W tym Lotus Traveller (poczta służbowa!), Opera Mini, jakieś gry (te akurat mnie nie bolą, bo nie gram). A zamiast ich oryginalnych ikon pojawiły się "androidki" z podpisem np. "com.opera.mini.android.".

Czy ktoś ma pomysł, jak temu zaradzić? Zwłaszcza pkt.1.
(Nie jestem developerem ani informatykiem, więc bardzo proszę o rady w LUDZKIM ;) języku.)

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam @ll. :)

Soren
27.05.12, 15:36
Polecałbym zrobić wipe czyli przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. Migracja z gingerbread do ice cream sandwich to duży krok.
Po wipe powinno być ok.

Mr_Hide
27.05.12, 16:24
Polecałbym zrobić wipe czyli przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. Migracja z gingerbread do ice cream sandwich to duży krok.
Po wipe powinno być ok.
Dzięki.
Jakie dane i ustawienia mogę stracić po tym? Co muszę zarchiwizować lub potem ustawić na nowo?

kasier
27.05.12, 16:42
W zasadzie to wszystkie :D

Mr_Hide
27.05.12, 17:01
W zasadzie to wszystkie :D
No, bardzo precyzyjna odpowiedź. Zwłaszcza dla takiego geenhrorn'a, jak ja. :(

A tak konkretniej spróbujmy (z tych, co mnie najbardziej bolą):
1) ustawienia poczty?
2) zawartość poczty?
3) APN-y dla danych (korzystam nie tylko z Internetu, ale też z APN-ów firmowych)?
4) dodane - ponad zestaw dostarczony z aparatem - aplikacje (czy będą działały)?
5) zdjęcia, muzyka, inne dokumenty
- w aparacie
- na karcie?
6) kontakty na na karcie/w aparacie?