PDA

Zobacz pełną wersję : problem z wgrywaniem aplikacji przez pc .



mc94
06.10.12, 14:22
witam .jestem posiadaczem htc doslownie od 2 dni .jest to moj pierwszy smartfon ,wiec jestem totalnym laikiem w tym temacie .jak narazie moim pierwszym problemem jest nieumiejetnosc wgrywania jakichkolwiek aplikacji na owy telefon .htc smiga na windows mobile prawdopodobnie wersja 6.5 ,i o ile obrazy i muzyka zgrywane daja sie odnalezc na tel to aplikacji typu angry birds itd poprostu nie ma ,gdy podlacze telefon jako dysk wymienny wyswietlaja sie one na komputerze ,jednak na telefonie ich nie ma .prosze o jakies porady ,wskazowki i instrukcje dotyczace tego oto modelu .

Vinrael
06.10.12, 14:31
http://htcclub.pl/55-android-nand-q/1814-przygotowywanie-hd2-do-wgrania-androida.html
Jedziesz ;)

mc94
06.10.12, 14:40
troche sie boje podejmowac tej operacji samemu ,poniosl bym duze straty w wyniku jakichs uszkodzen :)

Vinrael
06.10.12, 14:51
95% osób z HD2 na tym forum ma Androida. 4% się boi. 1% ma rzeczywiste problemy z wgraniem.
Jeśli czegoś sam nie zrobisz źle, wszystko pójdzie jak po maśle.

KurczaQ
06.10.12, 16:58
A 1%- dwie osoby, mają Windows Phone :E

mc94
07.10.12, 20:01
korzystalem ze sposobu opisanego w tym tutorialu : Wgrywanie Androida 2.2 na HTC HD2 (szczegółowo)?|?Fragles DEV (http://www.fragles.eu/2011/01/01/wgrywanie-androida-htc-hd2/) - poniewaz wydal mi sie najprostszy .niestety po sciagnieciu wszystkich wymienionych programow przy instalacji MAGLDR zatrzymuje sie przy ostatnim punkcie ,poniewaz na tel wyskakuje mi logo HTC a pod spodem 0% i na tym koniec .po jakichs 15 minut wyskakuje blad z polaczeniem .zrobilem wszystko tak jak bylo to opisane w poradniku ,czy jakis fachowiec moglby rzucic na niego okiem i powiedziec mi czy to poprostu ja robie cos zle czy faktycznie w owym opisie zakradl sie jakis blad .bylbym bardzo wdzieczny :)

KurczaQ
08.10.12, 07:15