PDA

Zobacz pełną wersję : windows 6.5 i spolszczenie



kuba71
22.10.12, 23:15
Witam,
mam htc hd2 z następującym PN: 99HJY005-02
Chcę zainstalować windows 6.5 i spolszczenie. Samemu zainstalowałem system, ale nie wchodzi mi spolszczenie. Pewnie dla tego, że instalowałem wersje nie pod mój egzemplarz. Gdzie mogę dostać odpowiedni pod mój telefon system i spolszczenie? Jestem zielony w tych kwestiach. Pozdrawiam.

KurczaQ
23.10.12, 18:31
Na forum możesz dostać ROM i spolszczenie, wystarczy poszukać w dziale Download :E

kasier
23.10.12, 19:34
Jak dobrze pamiętam to stock w języku polskim jest tylko przy odpowiednim pn, jeżeli twoje pn jest inne to pozostaje Ci android lub wm jakiegoś kucharza

Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2

kuba71
23.10.12, 23:25
Najlepsze jest to, że w tym htc już był wgrany windows 6.5 i do wyboru było wiele języków po hard resecie, w tym polski. Po prostu wgrałem windows 6.5 jeszcze raz, bo chciałem coś zweryfikować. Generalnie sprawa wygląda tak, że szukam wersji pod mój egzemplarz, ale znaleźć nie mogę :P

Vinrael
24.10.12, 19:36
Wgraj po prostu jakiegoś custom ROMa WM od ArturN bądź Androida WWE, ustaw polski i voila ;)

kuba71
25.10.12, 19:41
Wszystko ładnie pięknie tylko tak. Co to custom rom ;P ? Chcę mieć windows ponieważ myślę ze wgranie androida nie jest takie proste i nie chcę się w to bawić sam. Jeśli ten custom rom moge wgrać tak samo jak oryginalny system WM pod htc hd2, czyli podłączam telefon klikam dalej i czekam, to chętnie to zrobię. Podeślesz mi jakiś link do pobrania tego systemu?

Vinrael
25.10.12, 21:12
Jest opcja wyszukaj. Sorry, że tak Cię odsyłam, ale wystarczy poszukać - wszystko jest na tym forum. Jeśli jesteś jeszcze większym leniem polecam hd2blog ;) Co prawda dawno nie aktualizowany, ale rzeczy w nim umieszczone są nadal aktualne.
Wgranie Androida natomiast jest dość proste - wystarczy podążać za poradnikiem Kurczaczka, i wszystko pójdzie dobrze.

kuba71
26.10.12, 03:08
ok to zróbmy tak ;)