PDA

Zobacz pełną wersję : HTC HD2 Naprawić czy dać sobie spokój???



KIVI
07.11.12, 20:43
Witam, ponad rok temu zakupiłem HD2 na systemie android za 900 zł...

Opowiem wam całą sytuacje, zaznaczam że jestem troszke Zielony w tych sprawach...

Otóż miesiąc temu naruszyłem wejście mini USB musiałem trzymac kabel żeby sie ładował ale w końcu dałem sobie spojój i oddałem telefon do serwisu myśląc ,że wymiana USB to nieskomplikowana operacja i telefon szybko zostanie naprawiony... Niestety myliłem się... Dopiero zaczęły się problemy...
Facet w serwisie wyciągnął usb ale powiedział że nie może znaleźć gniazda...
Nie zastanawiając się oddałem go do 2 salonu w którym powiedzieli mi że trzeba będzie wymienić płytę główną...
Odbierając telefon z 2 salonu dowiedziałem się że taśma przycisków (tych na dole) jest zepsuta...
Telefon oddawałem do serwisu był sprawny- włączał się dzisiaj nawet nie moge go włączyć...

I co tu teraz zrobić???
Czy mam jakies prawa z tym że dostalem uszkodzony telefon ??
Dodam że miałem w umowie z 2 serwisem że telefon ma uszkodzone tylko wejscie USB..

KurczaQ
07.11.12, 21:51
O ile masz to na papierze warto poinformować policję w momencie gdy odmówią naprawy swoich uszkodzeń ;)

KIVI
07.11.12, 21:55
Tak mam ale dostalem teraz papier na którym pisze że wykryto Uszkodzenie taśmy... A przeciez telefon włączałem przy gosciu który jak twierdzi że nie przypomina sobie tej sytuacjii...

---------- Dodano 20:55 ----------

Poinformować policję tzn ? ;) Mógłbyś to bardziej sprecyzować??

MatrixSTR
08.11.12, 02:09
Nie jestem pewien, ale takie sprawy zgłasza się chyba do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Oni zajmują się tego typu sprawami. Po prostu powiedz im że albo coś z tym zrobią, albo pójdziesz do Rzecznika Praw Konsumenta. Często w takiej sytuacji nagle sobie przypominają że faktycznie coś uszkodzili i naprawiają.

KurczaQ
08.11.12, 08:27