PDA

Zobacz pełną wersję : Prosze o pomoc !



obry
27.04.13, 20:13
Witam :rolleyes:
Nie wiem czy to odpowiednie miejsce ale mam nadzieje ze uzyskam tu pomoc.

Mam Htc Sensation nie zakupiony w PL przy włączeniu jest logo Vodafone.
Wgrałem Pl menu i aktualizowalem androida normalnie mi przyszla informacja na telefon to zainstalowalem 4.0.3.
Nic nie bylo mieszane .

I sprawa wyglada tak :

Chciałbym zainstalować taki mod (znalazlem na innej stronie xda czy jakos tak) co polepsza jakosc zdjęc i wideo, albo wgrać jakis system , nazywacie to rom chyba, co ma to juz to zintegrowane plus beats audio itd .

Problem polega na tym ze nie wiem jak zrobić s-off i root itd ...
Mam HBOOT 1.27.0000 a na stronce revolutionary czy jakos tak jest do wygenerowania kodu tylko 1.18.0000 i nic wyżej... :confused:

Na prawde jestem zielony w tym temacie a zależy mi na wgraniu tego moda albo JB , co polecicie...

Potrzebna mi instrukcja krok po kroku i jak ktoś sie tego podejmie bede bardzo wdzięczny i bede mógł sie odwdzięczyć jakoś...

Z góry dzieki i mam nadzieje ze napisałem w dobrym miejscu.

Pozdrawiam :)

Chinaman
02.11.13, 14:51
S-off na hboot 1.2x musisz zrobić za pomocą JuopunutBear i Wire-Trick łap linka do oryginału: Unlimited.IO (http://unlimited.io/juopunutbear.htm) i do polskiego poradnika: S-OFF dla ICS - JuopunutBear (dla HBOOT 1.2x) drut-trik (http://forum.android.com.pl/f320/s-off-dla-ics-juopunutbear-dla-hboot-1-2x-drut-trik-164806/) ale ten drugi ma jeszcze pliki na windows więc musisz trochę pokombinować :D Potrzebujesz: Izolowany drucik, Linux Ubuntu 12.04 lub wyższą (32 bitową!) i kopię danych z karty pamięci.

Chinaman
02.11.13, 14:54
Aha i jeszcze tobie nie polecam tego robić jeśli nie wiesz czy MY to nazywam ROM i jak nazywa się największa strona moderów oczywiście bez urazy ale możesz zbrickować fona

KurczaQ
03.11.13, 10:30