PDA

Zobacz pełną wersję : Gameboy MSI_BGP100

zabijaka75
17.11.10, 09:00
Witam czy ktoś miał styczność z takim "padem" do telefonu zastanawiam się na kupnem.
http://www.youtube.com/watch?v=_667zwB3nLE

maniek9611
19.11.10, 17:44
qrde super sprawa, trzeba będzie się rozejrzeć :) bo normalnie to nawet nie chce mi się grać

zabijaka75
19.11.10, 19:38
nom na youtube wygląda ciekawie :D

mycior
19.11.10, 20:51
Widziałem tego pada jako jedynego na alledrogo ;) kosztował chyba 250 zł, coś koło tego :) Ale już nie ma ;)

zabijaka75
19.11.10, 21:02
http://x-gadget.pl/shop/product.php?id_product=16 patrz tu

mycior
19.11.10, 21:41
Przyzwoita cena i darmowa wysyłka.. Koleś z alledrogo pewnie tamtej nie sprzedał, bo kto by mu tyle dał ;)

zabijaka75
19.11.10, 22:38
Jak kupisz i przetestujesz to daj znać :P http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13760 czaj tutaj :D za 23 dolary tylko się skończyły :D

maniek9611
19.11.10, 23:57
jeszcze 23 bagsy można dać ale nie 250 zeta :o

kasier
24.11.10, 19:55
Bajerek dobry ale jak dla mnie i tak nie warto dawać tyle kasy :)

zabijaka75
24.11.10, 20:06
23 dolary ja bym dał 8)

kasier
25.11.10, 01:05
za dolarki to tak ja miałem na myśli nasze polskie złotóweczki :)

Grześ
25.11.10, 23:19
Ja osobiście korzystam z Dualshocka 3 http://www.youtube.com/watch?v=mH_NBKtj0R8&feature=related. Fajnie można pograć na morphgearze i Fpsece. Zaletą jest to że kupujesz go w Polsce i jeśli przestanie działać to tu oddajesz na gwarancję. Co do linku http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13760, jak bylo napisane wcześniej masz komunikat "Item is temporarily sold out." Biorąc pod uwage, że jest tam co najmniej od maja, to raczej wątpię, aby coś się zmieniło w najbliższym czasie. Natomiast w drugim masz 170,96zł, czyli tyle dualshock3. Decyzja należy do Ciebie ;P

kasier
26.11.10, 08:07
O to mi się podoba :D

zabijaka75
26.11.10, 17:29
3 pytanka
Czy twoim zdaniem warto zakupić?
Jaki używasz program żeby połączyć sie z padem i wszystko ustawiasz?
Czy tym padem można grać w wszystkie gry czy tylko na emulator??

Grześ
26.11.10, 23:34
1. Pytasz się czy warto kupić tego gamepada, czy opłaca się grać? Jeśli chodzi o samego gamepada to jak najbardziej, wszystko śmiga i nie mam z nim problemów. Granie w pracy lub na zajęciach bezcenne... Zwłaszcza że bierzesz gamepada pod stół, telefon stawiasz tak żeby nikt nie widział (Ja go wkładam do futerału na okulary) i jest coco jambo ;D
2. Jeśli chodzi o szczegóły to korzystałem z xda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=689984
3. Wszystkie gry jakie działają na emulatorach. Nie próbowałem, ale nie wiem, czy przy tych grach multitouch dedykowanych na hd2 miałoby to sens. Zwłaszcza że na samego gba masz lepsze gry...

btw. tak jak jest w tym linku, można jeszcze pobawić się w sparowanie Leosia z Wii Controllerem, ale osobiście jestem zadowolony z tego co mam.

zabijaka75
27.11.10, 08:53
Słuchaj bo mocno się zastanawiam nad kupnem a jeszcze się nie stykałem z czymś takim w telefonie.
Wystarczy ściągnąć CobaltController tą najnowszą wersje i net framework 3.5 i można już śmigać oczywiście jak ma się emulator i gry? Co tam trzeba poustawiać w tym CobaltController?

Grześ
27.11.10, 11:26
No właśnie nie... najpierw musisz sparować pada z telefonem np za pomocą Motion in Joy. Jak Ci się uda, to później wystarczy że wchodzisz w cobalt controler-a naciskasz connect, na gamepadzie logo playstation i po chwili masz go połączonego z telefonem

zabijaka75
27.11.10, 17:14
Wrzuć ten program Motion in Joy na jakiś serwer albo daj linka bo nie mogę znaleźć.

Grześ
27.11.10, 18:04
link do strony z Motion in Joy
http://www.motioninjoy.com/download
+
cała instrukcja instalacji po eng
Initial One Time Setup for PS3 Controllers:
Setting the PS3 controller's master address to your phone's bluetooth mac address via Windows:

1. Download and install Motion in Joy.
2. Run DS3 Tool, installed in the previous step.
3. Click the "About" tab in DS3 Tool to see the version. If DS3 Tool is less than 0.5.0003 you will need to update.
4. Connect your PS3 Controller to your computer via the USB cable and wait while Windows recognizes the new device.
5. Click on the "BluetoothPair" tab.
6. In the DUALSHOCK 3 drop down list select your controller. If it says "Can't find connected(USB) Playstat":
* Click "Driver Manager" directly above the drop down list
* Click "Load" and wait for it to finish
* Return to the "BluetoothPair" tab
7. Run CobaltController on your Windows Mobile device to get its BT address.
8. Enter that BT address into the text box directly above the DUALSHOCK 3 drop down list. Note that Motion in Joy uses a different MAC format (little endian vs big endian) so for example, a bluetooth address of "00:23:76:70:6B:4D" is entered it into Motion in Joy as "4d.6b.70.76.23.00"
9. Click the radio button next to this textbox to make sure that it uses the one you entered and not the one above it which is to connect your controller to your PC
10. Click "Pair Now"
11. If all went well your controller is now configured to talk to your Windows Mobile device. Go to the "Quick Start" tab and click "Disconnect".
12. Unplug your PS3 Controller.
13. As long as you don't pair your controller with any other device (like your PS3) then you never have to do this again. If you do pair the controller with a another device and wish to re-pair it with your phone again, repeat the above steps.

Widcomm Stack Specifics:

* Turn on bluetooth and set it to discoverable. Thanks to ryotgz, skilty, and gorelshv for this information. I believe it is only required the first time you use CobaltController. Once you have successfully connected, BT does not have to be in discoverable mode any longer so you can change it back to invisible to save battery life.
* Make sure that the checkbox is not checked where it says "Allow only devices listed in 'My Devices' to connect".
* If you have never tried to connect the PS3 controller to your phone before (or at least not since the last hard reset or rom flash) it will fail to connect at first and you'll get a bunch of pop ups with PLAYSTATION(R)3 Controller shown in bold asking for the pin. Keep tapping cancel as it pops up and wait for everything to stop trying to connect. After all that, try again and it should connect just fine and should always connect right away in the future without the pin prompts. There is no pin (that I know of at least) I'm bypassing security on both the PS3 and Wii connections (even though we do know the pin for the Wiimote is the host's mac backwards.)

zabijaka75
27.11.10, 20:09
No właśnie nie mogę się w tym linku odnaleźć jest tam pełno odnośników chodzi o to 32bits Windows xp,Windows vista,Windows 7:site 1 ??

Grześ
27.11.10, 21:44
No chyba, że masz 64 bitowy.....

zabijaka75
27.11.10, 21:50
Nom ale czyli jak to jest bo już nic nie wiem ;D Ten programik instalujemy na kompie?? Myślałem że na hd2 bo do czego jest ten program??

Grześ
28.11.10, 16:04
to jest program pod zwykłego windowsa. najpierw trzeba podł pada do kompa i dzięki temu programowi możesz sparowac telefon z dualshockiem. wygląda to tak że przez Motion in Joy zapisujesz Bluetooth Mac Leosia na padzie. coś czuję, że będę musiał przetłumaczyć instrukcję :P

zabijaka75
28.11.10, 16:20
Aha czyli pierw się z kompem połączyć trzeba a później dopiero z leosiem.

Grześ
28.11.10, 17:05
tak. ale przez usb