PDA

Zobacz pełną wersję : Uzywany telefon - pytania



asdpoi
26.01.11, 22:19
Witam,
Mam zapytanie co do wgrywania romu gdyz gdzies przeczytalem:

Rom nie ma odblokowanych 576 MB RAM Ten ROM nie jest kompatybilny z HSPL 2.08, po wgraniu Romu za jego pomocą ? będą problemy z wolną pamięcią gdyż będzie pokazywał około 80-90 MB wolnej pamięci

Telefon jest uzywany, ja oczywiscie jestem zupelnie zielony jesli chodzi o ten telefon i WM wiec pytam sie jak sprawdzic co na nim mam zainstalowana lub czy nie latwiej zrobic "hard reset" ktory przywroci telefon do oprogramowania tylko poczatkowego?

Nigdzie na forum nie znalazlem jak zainstalowac ROM wiec jakby ktos mogl mi podeslac linka lub wyjasnic bylbym ogromnie wdzieczny.

FPSEce - skad sciagnac program i gry (Crash, tekken itp.)? Nie lubie sciagac programow dawanych w opisie na youtubie gdyz sie nadzialem juz nie na jeden syff.

z gory dziekuje i pozdrawiam

maniek9611
26.01.11, 22:39
Musisz napisać czy chcesz zmienić Stocka 1.66 na 3.14 czy po prostu wgrać Custom rom (gotowany). W stockowych nie ma odblokowanej pamięci. Wydaje mi się, że chodzi Ci o:
http://hd2forum.pl/oficjalne/oficjalny-rom-3-14-wwe-(pl)/


Telefon jest uzywany, ja oczywiscie jestem zupelnie zielony jesli chodzi o ten telefon i WM wiec pytam sie jak sprawdzic co na nim mam zainstalowana lub czy nie latwiej zrobic "hard reset" ktory przywroci telefon do oprogramowania tylko poczatkowego?

Ustawienia-Dane telefonu
Tu sprawdzisz ile masz ramu, jakie masz oprogramowanie itd.

Ustwienia-Karta SD i pamięć telefonu
Tu będziesz widział jak masz zawalony telefon w pamięci urządzenia i od tego będzie zależało czy masz zrobić HR czy nie. Zresztą jak płynnie chodzi to po co!

Ustawienia-Menu-Więcej-System-Usuń programy
Tu zawsze możesz usunąć niepotrzebne :P


Nigdzie na forum nie znalazlem jak zainstalowac ROM wiec jakby ktos mogl mi podeslac linka lub wyjasnic bylbym ogromnie wdzieczny.

http://hd2blog.pl/2010/06/faq-aktualizacja-romu-oraz-radia-hardspl/