PDA

Zobacz pełną wersję : Brak wolnego miejsca



rafic89
01.02.11, 11:57
Wyświetla się komunikat o braku miejsca w pamięci telefonu. Czytałem kilka wątków na temat rozwiązania tego problemu ale nic nie działa. Nie chce robić resetu telefonu, bo mam tam ważne pliki i programy. obecny stan pamięci nie pozwala na zainstalowanie programu typu TC lub resco. HD2 nie umożliwia zaznaczania więcej niż jednego pliku do usunięcia, więc oczyszczenie ręczne pamięci jest prawie niemożliwe. Do tego nie wiem jak pozbyć się niepotrzebnych programów np CoPilot. Jestem zielony w tym temacie i proszę pomoc.

Boss
03.02.11, 21:33
To instaluj na karcie pamięci. Ja na karcie instaluje 99% softu.

kasier
03.02.11, 23:20
pozostaje ci odinstalować, ręcznie pousuwać niepotrzebne rzeczy, i instalować na karcie jak kolega wyżej już zauważył, jeżeli masz stockowego roma to jak dobrze pamiętam po wyczyszczeniu niepotrzebnych rzeczy na świeżej windzie powinieneś mieć koło 110mb

rafic89
07.02.11, 18:24
dzieki

[hr]Dodano: 1297188668[hr]
Powiedzcie jak dobrać się do pamięci wewnętrznej telefonu? Jest tam mnóstwo plików do usunięcia. Po podłączeniu do PC dostępna jest tylko kara pamięci a program ActiveSync nie widzi plików z pamięci telefonu.

ghost_
09.03.11, 19:32
po cichu dołączając się do tematu chciałbym spytać czy istnieją takie "dystrybucje" WindowsMobile, które są okrojone z wszystkich niepotrzebnych rzeczy ???

jak wiemy do normalnych okienek pecetowych to są programy nlite/vlite - czy istnieje program który by odchudził WM ???

albo czy jest jakaś lista "które rzeczy w katalogu Windows mógłbym bez wyrzutów sumienia usunąć" ???

Smogg
09.03.11, 19:42
@up + @up up:

Rzeczy wgotowanych w rom - będących od początku w pamięci wewnętrznej - nie wywalicie z romu...

Są romy bardziej lub mniej "Lite", ale póki się samemu czegoś nie ugotuje to zawsze większy lub mniejszy kompromis ;)

ghost_
09.03.11, 19:50