PDA

Zobacz pełną wersję : Wersja z sieci O2 UK - problem z netem w innych sieciach, brandowany ROM



Kaoss
01.02.11, 15:41
Witam wszystkich,
To mój pierwszy post na forum. Przepraszam z góry za ew. błędy, nieścisłości i pomyłki ale jestem kompletnie zielony w temacie HTC.
Wczoraj kupiłem w Dublinie w budce u Chińczyka :D HTC HD2 pierwotnie użytkowany w brytyjskiej sieci O2. Miał zdjęty simlock i w irlandzkiej sieci Vodafone SMS'y i połączenia telefoniczne działają bez problemu.
Niestety - jest fabrycznie skonfigurowany na poziomie softu do połączeń internetowych tylko przez bramkę brytyjskiego O2.
Czyli nie mam neta ani żadnego serwisu netowego typu pogoda czy Facebook.
Pewnie mogę połączyć się z netem przez Wi-Fi (jeszcze nie próbowałem) ale nie o to mi chodzi.
Normalnie HTC automatycznie łączy się z bramką operatora ale w moim przypadku jest jakoś zablokowany przez O2 - pierwotnego operatora.
Jak to ugryźć?
W zakładce settings brak "podzakładki" connections.
Dzwoniłem do działu obsługi klienta irlandzkiego Vodafone, żeby mi przysłali SMS konfiguracyjny. Ponoć wysłali już dwa razy ale ja nic nie odebrałem. Wygląda na to, że telefon ignoruje SMS'y konfiguracyjne.
CO ROBIĆ???
Jestem trochę w dołku bo fonik wypas ale bez neta to nie zabawa... :help:
Z górydzięki za sugestie rozwiązania problemu :(

Boss
03.02.11, 21:31
Sprawdź czy nie ma HSPL i wgraj oficjalny rom 3.14 z sunnysoft.cz/htc. Nie ważne jakie teraz ma ustawienia. Po tej operacji będzie miał czyste oprogramowanie. O ile faktycznie jest bez simlocka.

Kaoss
07.02.11, 22:03