PDA

Zobacz pełną wersję : HTC HD2 Biały ekran i logo "htc"



seeru
23.02.11, 17:56
Witam!
Mam problem z telefonem. Zajmuję się hodowlą pająków. Niestety nie posiadam aparatu więc pożyczyłem od ojca telefon i tu się zaczynają schody. Jestem zielony jeżeli chodzi o produkty HTC i wszystkie inne zabawki z androidem. Telefon raz mi zrobił podczas dzwonienia psikusa zresetował się i pokazał biały ekran z logiem htc dodam, że w tej sytuacji nic nie można zrobić poza wyciągnięciem baterii. Następnie pojawiło się to przy podłączeniu pod PC, aby zgrać zdjęcia (zdążyłem zajrzeć na telefon, ale nie widziałem zdjęć z karty). I od tego momentu telefon wiesza się w ten sposób zaraz po wpisaniu PINu. Co mogę zrobić? Potrzebujecie jakieś dodatkowe informacje? podam niezwłocznie! Jak zgrać zdjęcia zapisane na karcie?

Smogg
23.02.11, 18:01
Ok, czyli podsumowując: Po włączeniu telefon wisi na białym ekranie z napisem HTC i tyle?

Zupełnie jakby dziwnym trafem wywaliła się pamięć wewnętrzna... Jeśli instalowałeś na nim Androida, to pewnie masz MAGLDR i HSPL więc tutaj serwis gwarancyjny raczej zaśpiewa ładną sumkę... możesz spróbować wgrać stocka z karty i zobaczyć, czy 1. w ogóle pójdzie, 2. włączy się system.


Co do samych zdjęć na karcie pamięci... HD2 to nie iPhone - tutaj, jak już słusznie zauważyłeś - możesz wyjąć baterię :D ale dlaczego o tym wspominam? Otóż - koło baterii znajduje się slot na kartę, którą możesz wyjąć i poprzez czytnik zgrać z niej dane na komputer ;)

seeru
23.02.11, 18:03
Nie. Telefon wiesza się po wpisaniu Pinu.
Nic nikt nie instalował.
Nie posiadam czytnika. :)

Smogg
23.02.11, 18:05
ok, faktycznie przeczytałem raz jeszcze Twój post :D

Skoro wiesza się po wpisaniu PINu, to pewnie możesz bez problemu wejść w bootloader i przeflashować inny rom... na wszelki wypadek flashowałbym stocka - dzięki temu, jeśli telefon nadal nie będzie prawidłowo działał, to będziesz mógł go oddać na naprawę gwarancyjną :-)