PDA

Zobacz pełną wersję : nie działające przyciski głośności



daemon
26.03.11, 22:07
Witam
Nie działają mi przyciski głośności przyciszania i podgłaszania. Telefon jest używany, mam go od paru dni, więc nie wiem czy to wina upadku i uszkodzenia czy inna. Czy może to być spowodowane błędami w sofcie/romie? Czy możliwa jest zmiana romu bez działającego przycisku głośności?
Próbowałem robić hard reset ale telefon po prostu się włącza. Boję się zaczynać wgrywanie romu i zatrzymać się w trakcie (włączanie bootloadera), zwłaszcza że jestem w temacie zielony i byłaby to moja pierwsza próba tego typu ingerencji w soft.

maniek9611
26.03.11, 22:46
Obawiam się że to mechaniczne uszkodzenie, choć nie życzę tego Tobie. HR możesz zrobić nie tylko skrótem. Ustawienia - Zabezpieczenia - Reset Fabryczny

KrzychO
27.03.11, 13:54
Witam jako nowy uczestnik tego forum.
Od kilku dni jestem posiadaczem HD2. Też mam problem z niedziałającymi przyciskami głośności. Ale w moim Leo dotyczy to tylko radia. Jak używam bocznych przycisków głośności, to zmieniają się częstotliwości, a nie - jak piszą w instrukcji - regulacja siły głosu. Czy ktoś wie o co tu może chodzić?
Pozdro_KrzychO

maniek9611
27.03.11, 15:27
Co masz za rom, pierwsze zasadnicze pytanie? Czy po HR też tak jest?

KrzychO
27.03.11, 21:01
Wybacz Maniek9611, ale nie wiem o czym mówisz. Jestem zielony z bebechów.

maniek9611
27.03.11, 21:49
Wejdź w ustawienia, później w dane telefonu i informację o oprogramowaniu i pisz co leci 8)

KrzychO
10.04.11, 23:28
Przepraszam Maniek9611. Siła wyższa spowodowała, że długo milczałem. Wyczytałem, że: wersja ROM 1.66.118.1 (76641) PLK. Czy o to chodziło?

Smogg
11.04.11, 00:33
Tak, o to :]