PDA

Zobacz pełną wersję : instalacja the core player



iceman260
17.05.11, 17:20
Witam! mam wielka prosbe chcialbym zainstalowac the core player w hd2 ale kompletnie nie wiem jak to zrobic.jezeli jest to mozliwe to prosilbym o łopatologiczne wytłumaczenie zagadnienia poniewaz jestem całkowicie zielony w tej kwesti.Z góry dziekuje za pomoc i wyrozumiałość. ???

maniek9611
17.05.11, 17:37
regulamin!


7. Forum posiada funkcję Szukaj. Osoby, które notorycznie z niej nie korzystają i powielają tematy, muszą się liczyć z możliwością zrobienia sobie odpoczynku od forum, który powinny przeznaczyć na naukę wyszukiwania.

Smogg
17.05.11, 20:26
Podpowiem:
Albo instalacja .cab z poziomu telefonu.
Albo instalacja .exe z poziomu komputera przy telefonie podłączonym w trybie ActiveSync.

Innymi słowy: tak samo jak każdą inną aplikację na telefonie z WM :-)

maniek9611
17.05.11, 21:39
Smogg Miłosierny :P nowy przydomek hehehehe
Przewijało się to już na forum parokrotnie - podstawy.

Smogg
17.05.11, 22:04
hłe hłe hłe :D

Tak sobie myślę, że skoro tyle czasu to pytanie się nie pojawiło + nie mamy wydzielonego TutorialoFAQ-a to trochę miłosierdzia nie zaszkodzi ;)

Ale lista dobrych uczynków na następne pół roku już jest wyczerpana ;D

iceman260
18.05.11, 23:44
regulamin!


7. Forum posiada funkcję Szukaj. Osoby, które notorycznie z niej nie korzystają i powielają tematy, muszą się liczyć z możliwością zrobienia sobie odpoczynku od forum, który powinny przeznaczyć na naukę wyszukiwania.


Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było wyszukiwanie na forum,ale niestety nie znalazłem nic na ten temat.
[hr]Dodano: 1305755535[hr]


Podpowiem:
Albo instalacja .cab z poziomu telefonu.
Albo instalacja .exe z poziomu komputera przy telefonie podłączonym w trybie ActiveSync.

Innymi słowy: tak samo jak każdą inną aplikację na telefonie z WM :-)