Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    03.10.2011
    Posty
    8

    Android na kartę (od zera)

    Witam Was! Od roku mam HD2 (wersja systemu operacyjnego: 5.2.21913, wersja ROM: 3.14.479.2 WWE, data ROM: 10/04/10, wersja radia: 2.15.50.14, wersja SPL:3.03). Wszystko w telefonei jest producenta, nic do tej pory z moim HD2 nie robiłem. Chciałbym, aby ktoś z Was podpowiedział mi krok po kroku (jestem kompletnie zielony w tych tematach) jak zainstalować Androida na karcie (na karcie po to , aby mieć do wyboru który system ma się uruchamiać przy starcie telefonu). Pomoże ktoś? W Internecie jest wiele jakichś tam tutoriali - wiem. Ale chciałbym poznać Wasze zdanie, np. na temat który Android wybrać itp itd... Z góry wielkie dzięki...

  2. #2
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    14.11.2010
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    1,647
    Słuchawka
    1

    Odp: Android na kartę (od zera)

    Tutorial:
    1. Ściągnij Androida.
    2. Rozpakuj Androida.
    3. Podłącz HD2 do komputera w trybie pamięci masowej.
    4. Przekopiuj Androida.
    5. Odłącz HD2.
    6. Uruchom Androida.
    TADAM!
    OMGWTFLMFAO http://smogg.republika.pl/killme.gif

    "Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
    Od siebie dodałbym jeszcze używanie Caps Locka...
    Punctuation is the difference between helping your uncle, Jack, off his horse, and helping your uncle jack off his horse.
    "Wgl" to skrót używany przez tych, którzy nie wiedzą jak prawidłowo napisać "w ogóle".

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    03.10.2011
    Posty
    8

    Odp: Android na kartę (od zera)

    Takie proste? Wow, już zaczyna mi sie podobac! No dobrze, ale jaka wersje wgrac? Z tego co przejrzalem to jest tego mnóstwo... Może ktoś coś zasugeruje? Dzięki za odp

  4. #4
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył