Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Android na hd2

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    01.02.2012
    Posty
    4

    Android na hd2

    Witam serdecznie. Jestem nowicjuszem i chcę zapytać wprost, czy android 2.3 (HTC sense) na HD2 działa już tak jak na telefonach które działają pierwotnie na androidzie? Przymierzam się do kupna lecz nie wiem czy po wgraniu androida będę mógł cieszyć się z niego tak samo jak w przypadku desire HD dla przykładu. Wiem, że google nie gryzie lecz tak naprawdę ciężko o konkretną odpowiedź. Chciałbym dojść do takiej perfekcji, by windows mobile stał się wręcz zbędny.

  2. #2
    La Volpe [Full Member]
    Dołączył
    05.03.2011
    Skąd
    Lublin
    Posty
    904
    Słuchawka
    HTC Desire 500/ Asus TF300T
    Rom
    stock 4.1.2 (1.10.401.3) + Sense 5

    Odp: Android na hd2

    Wgrywasz takiego Androida NAND jak mam ja czy kasier, i możesz mieć go do końca życia, i jeszcze dłużej. Działają wszystkie funkcjonalności, zero glitchy, zero przycięć, zero problemów...
    Don't worry, don't cry - get bike and fly!
    Dartmoor Hornet 2012 16' coming soon!
    Widelce, hamulce, supporty, korby, piasty, dampery, ramy, obręcze, szerokie kierownice... - witamy w moim świecie.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    01.02.2012
    Posty
    4

    Odp: Android na hd2

    A jak jest z żywotnością baterii i grami? ( Bardziej wymagające tytuły też działają?)

    [gmod]Marny żywot na forum przy kilku grammar nazi ;P[/gmod]

  4. #4
    La Volpe [Full Member]
    Dołączył
    05.03.2011
    Skąd
    Lublin
    Posty
    904
    Słuchawka
    HTC Desire 500/ Asus TF300T
    Rom
    stock 4.1.2 (1.10.401.3) + Sense 5

    Odp: Android na hd2