Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    22.10.2012
    Posty
    5
    Słuchawka
    htc hd2

    windows 6.5 i spolszczenie

    Witam,
    mam htc hd2 z następującym PN: 99HJY005-02
    Chcę zainstalować windows 6.5 i spolszczenie. Samemu zainstalowałem system, ale nie wchodzi mi spolszczenie. Pewnie dla tego, że instalowałem wersje nie pod mój egzemplarz. Gdzie mogę dostać odpowiedni pod mój telefon system i spolszczenie? Jestem zielony w tych kwestiach. Pozdrawiam.

  2. #2
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    26.08.2011
    Skąd
    Grójec
    Posty
    1,355
    Słuchawka
    Nokia N9 16 GB
    Rom
    MeeGo 1.2 Harmattan PR1.3
    Radio
    Grające x)

    Odp: windows 6.5 i spolszczenie

    Na forum możesz dostać ROM i spolszczenie, wystarczy poszukać w dziale Download

  3. #3
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    24.11.2010
    Skąd
    Katowice
    Posty
    772
    Słuchawka
    HTC EVO 3D
    Jak dobrze pamiętam to stock w języku polskim jest tylko przy odpowiednim pn, jeżeli twoje pn jest inne to pozostaje Ci android lub wm jakiegoś kucharza

    Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    22.10.2012
    Posty
    5
    Słuchawka
    htc hd2

    Odp: windows 6.5 i spolszczenie

    Najlepsze jest to, że w tym htc już był wgrany windows 6.5 i do wyboru było wiele języków po hard resecie, w tym polski. Po prostu wgrałem windows 6.5 jeszcze raz, bo chciałem coś zweryfikować. Generalnie sprawa wygląda tak, że szukam wersji pod mój egzemplarz, ale znaleźć nie mogę :P

  5. #5
    La Volpe [Full Member]
    Dołączył
    05.03.2011
    Skąd
    Lublin
    Posty
    904
    Słuchawka
    HTC Desire 500/ Asus TF300T
    Rom
    stock 4.1.2 (1.10.401.3) + Sense 5

    Odp: windows 6.5 i spolszczenie

    Wgraj po prostu jakiegoś custom ROMa WM od ArturN bądź Androida WWE, ustaw polski i voila