Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    07.11.2012
    Posty
    5
    Słuchawka
    HTC HD2

    HTC HD2 Naprawić czy dać sobie spokój???

    Witam, ponad rok temu zakupiłem HD2 na systemie android za 900 zł...

    Opowiem wam całą sytuacje, zaznaczam że jestem troszke Zielony w tych sprawach...

    Otóż miesiąc temu naruszyłem wejście mini USB musiałem trzymac kabel żeby sie ładował ale w końcu dałem sobie spojój i oddałem telefon do serwisu myśląc ,że wymiana USB to nieskomplikowana operacja i telefon szybko zostanie naprawiony... Niestety myliłem się... Dopiero zaczęły się problemy...
    Facet w serwisie wyciągnął usb ale powiedział że nie może znaleźć gniazda...
    Nie zastanawiając się oddałem go do 2 salonu w którym powiedzieli mi że trzeba będzie wymienić płytę główną...
    Odbierając telefon z 2 salonu dowiedziałem się że taśma przycisków (tych na dole) jest zepsuta...
    Telefon oddawałem do serwisu był sprawny- włączał się dzisiaj nawet nie moge go włączyć...

    I co tu teraz zrobić???
    Czy mam jakies prawa z tym że dostalem uszkodzony telefon ??
    Dodam że miałem w umowie z 2 serwisem że telefon ma uszkodzone tylko wejscie USB..

  2. #2
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    26.08.2011
    Skąd
    Grójec
    Posty
    1,355
    Słuchawka
    Nokia N9 16 GB
    Rom
    MeeGo 1.2 Harmattan PR1.3
    Radio
    Grające x)
    O ile masz to na papierze warto poinformować policję w momencie gdy odmówią naprawy swoich uszkodzeń

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    07.11.2012
    Posty
    5
    Słuchawka
    HTC HD2

    Odp: HTC HD2 Naprawić czy dać sobie spokój???

    Tak mam ale dostalem teraz papier na którym pisze że wykryto Uszkodzenie taśmy... A przeciez telefon włączałem przy gosciu który jak twierdzi że nie przypomina sobie tej sytuacjii...

    ---------- Dodano 20:55 ----------

    Poinformować policję tzn ? Mógłbyś to bardziej sprecyzować??

  4. #4