Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    01.01.2011
    Posty
    4

    ciagle grajacy dzwonek sms

    witam wszystkich. wczoraj wgralem sobie dzwonem na sms inny niz te oryginalne i zauwazylem spory problem. dzwonek gra ok tylko gdy dostane sms to odczytuje go a dzwonek gra nadal az do skonczenia sie pisenki. dodam ze dzwonek ma ponad minute i nie wiem jak sobie z tym poradzic bo nie chce aby gral caly czas nawet gdy juz odczytam sms. mozna cos z tym zrobic czy musze zrobic krotszy dzwonek heheheeheh. licze na wasza pomoc bo ja jak narazie jestem zielony w tym bo mam hd2 od 2 dni. pozdrawiam wszystkich

  2. #2
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    14.11.2010
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    1,647
    Słuchawka
    1

    Odp: ciagle grajacy dzwonek sms

    Niestety, musisz wgrać krótszy dzwonek - WM odtwarza cały dźwięk ustawiony jako powiadomienie SMS i na to nic nie poradzisz
    OMGWTFLMFAO http://smogg.republika.pl/killme.gif

    "Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
    Od siebie dodałbym jeszcze używanie Caps Locka...
    Punctuation is the difference between helping your uncle, Jack, off his horse, and helping your uncle jack off his horse.
    "Wgl" to skrót używany przez tych, którzy nie wiedzą jak prawidłowo napisać "w ogóle".

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    01.01.2011
    Posty
    4

    Odp: ciagle grajacy dzwonek sms

    ok dzieki a swoja droga to dziwne bo sygnal polaczenia jak odbierzesz to przestaje grac a sms gra caly czas. moze ktos cos wymysli na ten problem

  4. #4
    Member [Full Member]
    Dołączył
    27.12.2010
    Posty
    97

    Odp: ciagle grajacy dzwonek sms

    kurcze no i mnie też to wkurza w WM.. już na omnie czegoś szukałem na ten problem ale nic nie znalazłem.

  5. #5
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    14.11.2010
    Skąd
    Warszawa