Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    31.01.2011
    Posty
    2

    Brak wolnego miejsca

    Wyświetla się komunikat o braku miejsca w pamięci telefonu. Czytałem kilka wątków na temat rozwiązania tego problemu ale nic nie działa. Nie chce robić resetu telefonu, bo mam tam ważne pliki i programy. obecny stan pamięci nie pozwala na zainstalowanie programu typu TC lub resco. HD2 nie umożliwia zaznaczania więcej niż jednego pliku do usunięcia, więc oczyszczenie ręczne pamięci jest prawie niemożliwe. Do tego nie wiem jak pozbyć się niepotrzebnych programów np CoPilot. Jestem zielony w tym temacie i proszę pomoc.

  2. #2
    Member [Jr Member]
    Dołączył
    25.11.2010
    Skąd
    Częstochowa
    Posty
    81
    Słuchawka
    SGS III
    Rom
    ICS 4.0.4

    Odp: Brak wolnego miejsca

    To instaluj na karcie pamięci. Ja na karcie instaluje 99% softu.
    POBIERANIE PLIKÓW BEZ LIMITÓW --->>> http://Rapids24.pl/index.php?ref=18853 <<<---

  3. #3
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    24.11.2010
    Skąd
    Katowice
    Posty
    772
    Słuchawka
    HTC EVO 3D

    Odp: Brak wolnego miejsca

    pozostaje ci odinstalować, ręcznie pousuwać niepotrzebne rzeczy, i instalować na karcie jak kolega wyżej już zauważył, jeżeli masz stockowego roma to jak dobrze pamiętam po wyczyszczeniu niepotrzebnych rzeczy na świeżej windzie powinieneś mieć koło 110mb
    Zanim zadasz pytanie: BEST HD 2 Android: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=897191

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    31.01.2011
    Posty
    2

    Odp: Brak wolnego miejsca

    dzieki

    [hr]Dodano: [time]1297188668[/time][hr]
    Powiedzcie jak dobrać się do pamięci wewnętrznej telefonu? Jest tam mnóstwo plików do usunięcia. Po podłączeniu do PC dostępna jest tylko kara pamięci a program ActiveSync nie widzi plików z pamięci telefonu.

  5. #5
    Member [Jr Member]
    Dołączył
    01.03.2011
    Posty
    92