Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    11.03.2011
    Posty
    2

    nie działające przyciski głośności

    Witam
    Nie działają mi przyciski głośności przyciszania i podgłaszania. Telefon jest używany, mam go od paru dni, więc nie wiem czy to wina upadku i uszkodzenia czy inna. Czy może to być spowodowane błędami w sofcie/romie? Czy możliwa jest zmiana romu bez działającego przycisku głośności?
    Próbowałem robić hard reset ale telefon po prostu się włącza. Boję się zaczynać wgrywanie romu i zatrzymać się w trakcie (włączanie bootloadera), zwłaszcza że jestem w temacie zielony i byłaby to moja pierwsza próba tego typu ingerencji w soft.

  2. #2
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    19.11.2010
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Posty
    990
    Słuchawka
    Iphone 5s

    Odp: nie działające przyciski głośności

    Obawiam się że to mechaniczne uszkodzenie, choć nie życzę tego Tobie. HR możesz zrobić nie tylko skrótem. Ustawienia - Zabezpieczenia - Reset Fabryczny
    http://img827.imageshack.us/img827/2866/spiderew.gif

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    27.03.2011
    Posty
    3

    Odp: nie działające przyciski głośności

    Witam jako nowy uczestnik tego forum.
    Od kilku dni jestem posiadaczem HD2. Też mam problem z niedziałającymi przyciskami głośności. Ale w moim Leo dotyczy to tylko radia. Jak używam bocznych przycisków głośności, to zmieniają się częstotliwości, a nie - jak piszą w instrukcji - regulacja siły głosu. Czy ktoś wie o co tu może chodzić?
    Pozdro_KrzychO

  4. #4
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    19.11.2010
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Posty
    990
    Słuchawka
    Iphone 5s

    Odp: nie działające przyciski głośności

    Co masz za rom, pierwsze zasadnicze pytanie? Czy po HR też tak jest?
    http://img827.imageshack.us/img827/2866/spiderew.gif

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    27.03.2011
    Posty
    3