Witamy na HTC Forum - HtcClub.pl
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    12.04.2011
    Posty
    1

    Pytanie do mądrzejszych ode mnie o zapis kontaktów na karcie sd

    Witam serdecznie!

    Z góry uprzedzam, że w poniższej kwestii jestem zielony jak szczypiorek, zatem być może to, o co pytam jest zupełnie oczywiste, ale cóż, uczyć się trzeba całe życie
    Piszę ponieważ znajomy (posiadacz HD2) poprosił mnie o pomoc w technicznej sprawie, a ja sam nie miałem styczności z tym telefonem (i tym systemem operacyjnym) , stąd moje prawdopodobnie banalne pytanie. Otóż jego telefon zdaje się zupełnie odmówił posłuszeństwa i chwilowo korzysta z zastępczego, lecz chciałby uzyskać dostęp do kontaktów zapisanych na karcie sd. Dodam, że korzysta(ł) z Windows Phone 7. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie na karcie sd WP7 zapisuje kontakty, w jakiej formie, i ewentualnie czego użyć aby je odczytać po podpięciu karty do PC.

    Z góry dzięki
    Michał

  2. #2
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    24.11.2010
    Skąd
    Katowice
    Posty
    772
    Słuchawka
    HTC EVO 3D

    Odp: Pytanie do mądrzejszych ode mnie o zapis kontaktów na karcie sd

    Nie jestem pewien jak to jest w WP7 ale zakładam że tak jak wcześniej, czyli kontakty nie zapisują się na karcie SD
    Zanim zadasz pytanie: BEST HD 2 Android: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=897191

  3. #3
    Senior Member [Sr Member]
    Dołączył
    14.11.2010
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    1,647
    Słuchawka
    1

    Odp: Pytanie do mądrzejszych ode mnie o zapis kontaktów na karcie sd

    WP7 w ogóle ma jakiś dziwny stosunek do tych kart SD... Gdyby Twój kolega miał chociaż backup na karcie SIM, to by było prościej... szczerze - czarno widzę wydobycie kontaktów z niedziałającego urządzenia...