Android na kartę (od zera)
Witam Was! Od roku mam HD2 (wersja systemu operacyjnego: 5.2.21913, wersja ROM: 3.14.479.2 WWE, data ROM: 10/04/10, wersja radia: 2.15.50.14, wersja SPL:3.03). Wszystko w telefonei jest producenta, nic do tej pory z moim HD2 nie robiłem. Chciałbym, aby ktoś z Was podpowiedział mi krok po kroku (jestem kompletnie zielony w tych tematach) jak zainstalować Androida na karcie (na karcie po to , aby mieć do wyboru który system ma się uruchamiać przy starcie telefonu). Pomoże ktoś? W Internecie jest wiele jakichś tam tutoriali - wiem. Ale chciałbym poznać Wasze zdanie, np. na temat który Android wybrać itp itd... Z góry wielkie dzięki...
Odp: Android na kartę (od zera)
Tutorial:
1. Ściągnij Androida.
2. Rozpakuj Androida.
3. Podłącz HD2 do komputera w trybie pamięci masowej.
4. Przekopiuj Androida.
5. Odłącz HD2.
6. Uruchom Androida.
TADAM! :]
Takie proste? Wow, już zaczyna mi sie podobac! No dobrze, ale jaka wersje wgrac? Z tego co przejrzalem to jest tego mnóstwo... Może ktoś coś zasugeruje? Dzięki za odp
MCCM SE v3.4, używałem kilka tygodni i polecam (mimo wieku wypieku). Śmiga z karty jak szalone ;) Jeśli chcesz się pobawić, to przez ostatni rok powstało wiele innych Androidów do odpalania z SD, zawsze można znaleźć coś odpowiedniego :)
[quote author=Smogg link=topic=1337.msg7584#msg7584 date=1317722584]
MCCM SE v3.4, używałem kilka tygodni i polecam (mimo wieku wypieku). Śmiga z karty jak szalone ;) Jeśli chcesz się pobawić, to przez ostatni rok powstało wiele innych Androidów do odpalania z SD, zawsze można znaleźć coś odpowiedniego :)
[/quote]
Hej! A nie muszę przypadkiem przed wgraniem na kartę Androida zmienić radio na inna wersje lub jakieś SPL (czy HSPL) - gdzieś coś czytałem..oo tu:
Kod:
http://forum.gsmcenter.pl/android-na-htc-hd2-f178/htc-hd2-android-z-karty-sd-instrukcja-krok-po-kroku-t19263.html