Brak internetu przez WiFi
Witam,
na początku uprzedzam że jestem zupełnym laikiem jesli chodzi o ten typ telefonu. Pare dni temu dostałem HTC HD 2 jako prezent ( telefon używany ) na karte w Erze. Posiadam w domu internet w UPC i chciałem miec internet w telefonie za pomocą WiFi. WiFi w telefonie się łączy ale połączenie z internetem nie może byc możliwe. Bawiłem sie w różne ustawienia ale wymiekłem. Czy mógłbym prosić o pomoc. Z góry bardzo dziękuje
Andrzej
Odp: Brak internetu przez WiFi
Co masz na telefonie? Windows Mobile? Android? Windows Phone?
Może ruter blokuje nowy adres MAC? Zależy jak masz przypisane urządzenia w ruterze, ja mam np na sztywno włączone filtrowanie po adresach MAC które wpisałem z ręki i nic z poza listy się nie połączy. A jak jest u ciebie?
Witaj,
nie chciałbym wyjść na totalnego bezmózgowca ale w telefonie znalazłem tylko takie ikonki jak winodows live, microsoft my phone.
Tyle umiem znaleźć :)
No to masz pewnie Windows Phone. Z tego co pamiętam gdy miałem go przez chwilę to po prostu wykrywał sieć WIFI, podawało się hasło i tyle. A jesteś pewien że masz w ruterze ustawione automatyczne przydzielanie adresów ip przez serwer DHCP?
Niestety kiedy chce włączyc ruter w telefonie pisze mi połączenie jest nieobsługiwane lub niedostepne - połąćzenie z internetem wyswietla mi sie tylko jako ERA MMS lub ERA internet
Nie zrozumieliśmy się. Chodziło mi o ustawienia internetu w ruterze UPC a nie w telefonie. W telefonie masz oddzielne ustawienia do internetu mobilnego i do internetu przez WIFI.
Sprawdziłem ustawienia internetu w routerze - pisze tak :
Wan connection type - dhcp
Ipv4 MTU Size - tu szedzie 0
Spoofed MAC Address tu tez same zera
To to?
Dhcp jest włączone czyli ok. A inne urządzenia łącza się poprawnie z internetem po WiFi? Np laptop albo inny telefon? Oczywiście chodzi mi o połączenie przez twój ruter upc.
Wysłane z mojego HD2 za pomocą Tapatalk 2