Cytat Zamieszczone przez ghost_ Zobacz posta
Co do Q6600 to trochę niejasno napisałem - cały procesor ma 8MB L2 cache - po 4 MB na parę rdzeni
Wiem ghost, tak też i ja napisałem

btw. LoLa nigdy nie zmodernizują aż w ten sposób, by był jakimś koszmarkiem w świecie gier - typu 'działa tylko na 3x ATI Radeon 7970 HD w Crossfire + 2x Intel Xeon' z dwóch powodów - ani im to się nie będzie opłacało (przestaną grać ludzie ze słabszym sprzętem, więc będzie mniej osób które potencjalnie kupią RP) ani nie ma sensu robić mega dokładnych modeli a'la Assassin's Creed (ilość trójkątów w modelu Ezio is too damn high ;S) bo zwyczajnie podczas rozgrywki nie zwraca się na to uwagi.

I śmieszą mnie ludzie, którzy chcą mieć 29273576485632845283645 klatek na sekundę przy wyświetlaczach z czasem odświeżania 60Hz Dlatego fps cap zazwyczaj ustawia się na 60-80 fps, a to spokojnie potrafi uciągnąć większość przeciętnych komputerów Więc nie mamy powodów do kompleksów ;d