[quote author=Czechoslaw link=topic=625.msg4302#msg4302 date=1299596246]
(...)Ale pozostaje nieprzyjemne wrażenie - high endowy telefon i takie coś? (...)
[/quote]
Agree. Też uważam, że HD2 mógłby być lepiej wyposażony i że to wyposażenie mogłoby być na wyższym poziomie - adekwatnym do ceny telefonu (przynajmniej tej początkowej - bo obecna jakby nie było baaardzo poszła w dół).
Pierwszymi zakupami po zakupie HD2 w moim przypadku były dodatkowe kable, uchwyt samochodowy, ładowarka samochodowa... A w ładowarce samochodowej kabel USB nie robi niczego poza ładowaniem (tzn. po podpięciu HD2 do komputera tym kablem - nadal tylko ładuje) ???
Jest to dziwne i nie do końca dla mnie zrozumiałe podejście do klienta... bo niezadowolonego łatwo stracić - a dla mnie to duży minus i nieładne zachowanie...
Domyślam się, że nie używałeś tego kabla w jakiś ekstremalny sposób (bo i co ekstremalnego można robić z małym kabelkiem?), ale obawiałbym się, że w serwisie bardziej im się będzie opłacało stracić 100 roboczogodzin na tłumaczenie Ci, że to Twoja wina, niż po prostu dać Ci nowy kabelek i przeprosić za zaistniałą sytuację.
Jeśli będziesz jednak próbował jakoś "przy okazji, dla zasady" to zrobić - daj znać jak poszło![]()