Witam wszystkich ponownie
Udałem się do operatora mojej sieci w czwartek 19/05 z moim opisywanym wyżej problemem i poinformowałem go że "robić" to ja a nie mnie
Pani była wyrozumiała i przyjęła raz jeszcze reklamacje z dokładnym opisem problemu i moim stanowiskiem że chcę nowy telefon lub doprowadzenie obecnego do stanu z dnia zakupu.
Śledząc na stronie firmy regenersis mój telefon dowiedziałem sie że trafił do nich w poniedziałek (domyslam sie że operator wysłał go dopiero w piątek) a już w środę zostałem poinformowany, że mogę odbrać telefon po powrocie z serwisu (przyznacie że tempo iście ekspresowe). Gdy udałem sie do operatora po mojego "Leona" pan dał mi specyfikacje naprawy z której wyczytałem, że telefon był wnikiliwie, dogłębnie, bacznie sprawdzany, prównywany i testowany i opisywanych przeze mnie problemów nie wykryto. Wku*****y jak nigdy odpaliłem telefon i ku mojemu zdziwieniu kolory były idealne. Cud Cud chciałem wykrzyknąć jednak się powstrzymałem i z ironicznym uśmiechem zabrałem "Leona" i wyszedłem.
Podsumowując jak dla mnie serwis dał ciała i jakoś cieżko było sie im do tego przyznać. Woleli przygrac głupa twierdząc że to ze mną jest coś nie tak. Pewnie gdybym nie porównał wcześniej barw mojego telefonu z nowym HD2 to siedział bym teraz u okulisty z prośba o diagnozęa tak znowu cieszę się w pełni z mojej zbaweczki.
Dodam jeszcze że telefon został przysłany w super pudełku serwisowy zabezpieczony jak nigdy wraz z nowiuteńką frotka do czyszczenia wyświetlaca (po pierwszej naprawie tego nie było).