Na początek podziękował za odpowiedzi.
Do rzeczy. Zanim zdążyłem przeczytać wasze porady udało mi się rozwiązać problem. Gdzieś w necie już nie pamiętam gdzie ale znalazłem informacje na temat tego błędu i zrobiłem tak: zainstalowałem z marketu aplikacje APN backup & restore. W nim użyłem funkcji Delete Backup Files, potem użyłem drugiej funkcji Delete APNs. Po tym działaniu problem zniknął i mogłem już swobodnie dodać nowe ustawienia APN mojego operatora. W moim przypadku w sieci O2 (w anglii). Gdyby ktos potrzebował ustawienia (bo z nimi też miałem mały problem - operator oficjalnie nie podaje manualnych ustawień, a ich automat jest zawodny):
Nazwa: mobile web
APN: payandgo.o2.co.uk
Proxy: <nie ustawione>
Port: <nie ustawione>
Nazwa użytkownika: payandgo
Hasło: password
Serwer: <nie ustawione>
MMSC: <nie ustawione>
Proxy dla wiadomości MMS: <nie ustawione>
Port MMS: <nie ustawione>
Protokół MMS: WAP 2.o
MCC: 234
MNC: 10
Typ uwierzytelniania: <nie ustawione>
Type APN: default
Dziękuję i pozdrawiam.